neděle 26. února 2012

Spring Wishlist

Rozhodla jsem se, že si také udělám svůj jarní wishlist. Nevím jestli mi to bude k něčemu, protože jak je mým obvyklým zvykem koupím si jiné věci a na wishlist se vykašlu. No, tentokrát bych to chtěla dodržet, protože věci se mi opravdu moc líbí.. :)
Untitled #34


OO
Obrázky jsem nějak zapomněla očíslovat, tak snad se v popisu vyznáte. :)
1. - Béžové kalhoty ( nemusí být úzké), přesně tyto
2. - Krajkové šaty bych mít nějak nutně nemusela, ale pokud se najdou nějaké pěkné a cenově přístupné, není co řešit.. :)
3. - Kožený náramek hi už dlouho, snad se poštěstí
4. - Jednobarevná jednoduchá trika by mě na jaro uspokojily.. :)
5. - Conversky jsou klasika, drahá a krásná, přesně tyto
6. - Košile, nějakou barevnější a spíše vypasovanou.. :)
7. - Hnědá malá kabelka
8. - Kožená bunda, o té sním už dlouho, ale pořád mi přijde drahá :/ Nevěděl by někdo, kde sehnat nějakou levnější? :)
9. - Šátek, šedý ( asi :D), zapomněla jsem ho dát na obrázek.. :D
Tak a to je konec mého jarního wishlistu.. :) K narozeninám jsem dostala nějaké ty peníze tak se vydám na nákupy.. :) Držte mi palce.. :D 
Hezkou sobotu! °Val°

1 komentář:

Děkuju za každý komentář.. :)