neděle 22. dubna 2012

Balzám na rty Balea

Když jsem nedávno četla na blogu little big present  recenzi na balzámy na rty od Balei, řekla jsem si, že je také musím vyzkoušet. Hned druhý den jsem se tedy proto vydala do nějakých obchodů, kde jsem si řekla, že by je mohli mít. Nakonec jsem je našla až v DM, a když jsem viděla u cenu, hned jsem brala! Stály pouze 25Kč ( byly jsou nejlevnější balzámy na rty co tam mají :). Tak jsem si koupila růžový v tyčince Never ending stop, který má vonět po dračím ovoci, což nevím jak voní :D, ale vůně je příjemná. Když jsem se ptala kamarádky jak to voní, odpověděla že jako nějaké vánoční cukroví. V tu dobu jsem měla popraskanou pusu, a po dni mi to zmizlo :)
Po dobrých zkušenostech s tímto balzámem jsem se rozhodla si koupit ještě jeden, a to Fresh Grapefruit, který vážně voní po citrónech, což je má oblíbená vůně. Jenže máme doma bígla, a ten si jako další rozkousanou oběť vybral právě tento lůj. Takže teď nejde vytočit, nejspíš si ho koupím ještě jednou.
Co se ale týče popraskaného nosu ( třeba když máte rýmu, však to znáte), tak si na to mažu jen a jen Labello. Úplně to obyčejné, tmavě modré. Jeho název je Classic care. Je pro může takže je bezbarvý a vůně taky žádná senzace, ale zahojit popraskaniny vážně umí :D

°Val°

2 komentáře:

  1. Název toho růžovýho je Never ending story ;)

    OdpovědětVymazat
  2. "Zachvíli" budou Vánoce a já chci mamce koupit něco z kosmetiky Balea. Chci ji koupit i nějaké balzámy na rty, protože má skoro pořád popraskané rty a tahle tvoje recenze mně přesvědčila, že ji takový balzám koupím :) Moc pěkná recenze a ještě pěknější blog :33

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář.. :)