úterý 15. května 2012

New in + outfit

V pátek jsem byla v Praze v Palladiu s cílem, že si koupím kopy věci. Nakonec jsem si koupila jen kalhoty a tričko, ale jsem za to strašně ráda! Oboje jsem si strašně moc oblíbila! :) Taky jsem zkusila Bubble tea ( snad je to napsané správně) s příchutí jahody. Bylo to hodně sladký, na mojí sestru asi až moc, ale mě to mocc chutnalo! A ty kuličkyy, do nich se kousne a vyteče z toho taková sladká šťávička! :D Mňááám:) V sobotu jsme s kámoškama dělaly transparent na Hlas ČS. Zkončily jsme úplně celé zmalované pastelkami, které se naštěstí dají lehce smýt :D Uff :D Tak tady máte pár fotek z toho mého divokého víkendu :D


Malujéém:D


A takhle to dopadá :D


Nejlepší kakaové máslo na tělo! :)




New in + outfit :)


<333 Nééj! :)

°Val°

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý komentář.. :)