pátek 11. listopadu 2011

Dokonalé inspirace pro výzdobu pokoje.. :))

Trochu jsem brouzdala po www.weheartit.com, protože zítra a v neděli plánuju uklidit a trochu zůtulnit pokojíček.. Kdyby se to vyvedlo tak pak hodím fotky.. :) Každopádně tyto obrázky jsou prostě dokonalé, vůbec by mi takové pokoje nevadily..


Dokonalá barva stěn.. :) a ty větve.. ůůů :)

Jediné co vím odkud je, je že ten necelý obraz co mám nad sebou je z IKEI <3

 Prostě ty všechny ozdoby na tý zdi.. :)

Hezká úprava na stole a poličkách.. :)


Takový návrh na krásnej lustr.. :D

Tak co? Dodala jsem vám nějakou tu inspiraci? :D
°Val°
Jinak pro dnešek už Good night and sweet dreams.. :))**

4 komentáře:

  1. krasne obrazky.. ja by som chcela teraz tyrkysovu izbu a nejake svetielka.. no uvidim co sa bude dat s tym robit

    OdpovědětVymazat
  2. mít takový pokoj, je mi nejlíp.)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tiez minule premýslala, ze ako si vyzdobit/vylepsit izbu, dakujem za inspiráciu! :)

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář.. :)