úterý 8. listopadu 2011

Proměna.!

Ahojky..!
Víte jak jsem psala o sobotě? Kdy jsem s kamarádkami měnila vzhled dalších kamarádek?? :D.................. Ano zní to divně.. :D.................
Jinak dnes jsme byli se školou v divadle na Zdavý, nemocný.. Viděla jsme to už po druhé a pořád mě to baví.. :) jen mě trochu štve, že na konci hlavní postava umře.. :) Možná pak přidám recenzi.. :P ale určitě přidám fotku krásných šatiček co mu půjčila kamarádka Terka.. :))
Teď už k fotkám.. :)


''Změněné holčiny.. :)) Janě ( černé šaty) jsme nakroutily vlasy, namalovaly a vytrhaly obočí.. :D Lucku ( růžové šaty) jsme vlasy vyžehlily a také namalovaly.. :)


Vážně jim to podle mne slušelo..!!! :)))

Btw : Zítra se ve škole fotíme.. :)) :D takže bude outfit.. :D
°Val°

1 komentář:

Děkuju za každý komentář.. :)