pondělí 2. ledna 2012

Inspiration

Opět jsem zašla na lookbook a našla pár krásných obrázkůů... :))
Tak se mrkněte a snad Vás to bude inspirovat :)
super šaty i ostatníí! :)

Ten svetr! :O

krása.! .)

Boy style

svetr :))

To triko s tím sakem se mi strašně líbí!! :))

Zajímavý nápad. :)

Svetr skvěle ladí s těma kalhotama. :]

Úplně úžasný sako..

Ty punčocháče! :o

Krásný!

To se mi líbí snad ze všech nejvíc!! :))

Ten svetr a řetízek jsou coool. :D

Jéé .. :P

Svetr + sukně = krása

ten svetr je božský! .)

krásně jí to ladí...

Tahle švédka má úplně úžasný styl! :) :O strašně moc se mi líbí! .)

Kytičky..


Ta sukně je žůůžová.. :D a k tomu ta růůžová.. hmm.. :)

Snad se vám obrázky, které jsem vybrala líbí ;)
www.lookbook.nu
°Val°

1 komentář:

  1. lookbook navštěvuji každý den!;) ..ta první fotka a slečna na ní je úžasná:O

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář.. :)