sobota 7. ledna 2012

Wishlist


AHoj :)
Takže asi jako skoro každá blogerka jsem si také napsala wishlist. Jenže kde na ty věci vzít? :/
Untitled #33



1) -> Legíny - chtěla bych nějaké obrázkové, a nebo se mi strašně moc líbí tyhle legíny s galaxií.. 
2) -> šaty - tyhle jsou z romwe.com, moc se mi líbí jejich střih, ale nejsem si jistá tou oranžovostí :) 
3) -> černé sáčko - chtěla bych ho na jaře nosit jako ''bundičku'' 
4) -> kábátek - chtěla bych aby byl teplý a nebyl čistě černý, ale pak nevím jaký.. :D možná červený?? 
5) -> boty - na jaro bych si měla vybrat tenisky a nechci nějaké úplně obyčejné.. tyhle mi přijdou takové elegantní a jemné 
6) -> stativ - k Vánocům jsem dostala foťák a stativ by se šiknul.. :D 
7) -> džínové kraťasy - tak ty si určitě pořídím! Buď se ustřihnou ze starých džín, a nebo si je koupím.. :P 
8) -> koženkový náramek - mě se strašně líbí jak jich je víc u sebe všechny do jedné barvy a každý je originál! :D 
9) -> brašna na foťák - mám už jednu vybranou.. s kytičkama :D tak snad k narozeninám.. :D 




A co máte ve svém wishlistu vy??? :) Pište pište.. :)


°Val°



5 komentářů:

  1. ty vesmírné legíny se mi líbí, kdyby si věděla, kde je sehnat, dej mi prosím tip :))

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý wishlist,nejkrásnější legíny :)

    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci, no :) ale chtělo by to nevyčerpatelnou kreditku, máš pravdu :)

    Jsem dalším folowerem!

    OdpovědětVymazat
  4. oh aj ja som strasne chcela take leginy, ale maju iba od blackmilk a tie stoja 70 libier:(





    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný wihlist, ty vesmírný legíny jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář.. :)