středa 11. ledna 2012

Rozhovor se Sárou

Dneska jsem si pro Vás připravila rozhovor se Sárou z blogu www.live-in-fashion.blogspot.com doufám, že jí všichni znáte, protože je skvělá a její outfity a jiné příspěvky se mi moc líbí. Jestli ji náhodou neznáte tak honem navštivtě její blog a seznamte se s ní!! :)


1) Takže na začátek.. :) Jak se máš? :D
Ahoj. Jak se mám? Nic moc :/ Teď toho máme hodně ve škole :/


2) Jak dlouho se věnuješ módě?
Vždycky mě to bavilo, ale pořádně jsem se tomu začala věnovat tak před půl rokem.


3) Čím by jsi chtěla být až budeš dospělá? 
Chtěla bych podnikat. Ale nevadilo by mě nic jiného. Hlavně aby mě to bavilo.


4) Nepříde Ti někdy, že se lišíš svým stylem od ostatních lidí?
Sem tam jo. Spolužačky si občas ze mě dělají srandu :D, ale to já nějak neřeším. Já se v mojem stylu cítím dobře :-)



5) Je ti příjemné být středem pozornosti? :D
Někdy to určitě příjemné je, ale že bych se v tom nějak vyžívala tak to ne. Je mi to nepříjemné, když se lidi dívají a soustředí jenom na mě.


6) Jaké jsou tvoje nejoblíbenější blogy?
Hodně mám ráda Peťu z rabbit hole a Sabinu z lost in closet. Jsou mojí inspirací!


7) Nakupuješ přes internet?
Jenom někdy, ale určitě upřednostňuju nakupování v kamenných obchodech. Mám prostě jistotu.


8) Jaký je nejčastější obchod kde nakupuješ? :D
Nejraději nakupuju v Zaře, mangu a stradivariusu, ale nevadí mi ani secondhandy. 


Tak a to byla Sára z live-in-fashion :)
Ještě jednou Ti děkuju :)

°Val°






3 komentáře:

  1. Sára je skvělá a má boží styl :)
    Krásný rozhovor,povedl se :))*

    OdpovědětVymazat
  2. Sára je uplne super :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář.. :)